diumenge, de juny 29, 2008

Això de l'AVE

En una hora i cinquanta minuts em planto a Saragossa, un dissabte a la tarda de juny. És la meva estrena amb l'AVE. El trajecte em balanceja amb elegància entre el silenci sincopat del paisatge canviant i el prudent soroll dels meus companys de viatge davant la seva safata amb el menjar del dinar compartimentat en altres safates, successiament més petites. Amb prou feina me n'adono i ja sóc a la capital aragonesa, on en unes poques hores participo en una taula de la Tribuna del Agua. A l'estació de Delícias (a la foto, un detall), sóc el tercer d'una cua de més de 100 persones que esperen taxis. Espero més de mitja hora. La mateixa estona que el tren ha trigat d'anar de Sants Estació a el Camp de Tarragona.

Etiquetes de comentaris: ,

5 Comments:

Blogger CARLES ARMENGOL said...

Tranquil, Oriol. Jo vaig trigar quasi el mateix en arribar -en transport públic, això sí- de l'aeroport d'El Prat a Santa Coloma... que de Praga a Barcelona. No és broma! El tema és força seriós.

12:51 p. m.  
Blogger Li said...

Ai, últimament sembla que només et faig la contra... Però em pregunte pq un taxi si son 5 minutets a peu? Ahir vaig estar a l'Expo i està al costat de l'estació de Zaragoza-Delicias, però al costadet Oriol... Per cert, no vaig poder anar a la Tribuna del Agua però pel que fa a exposicions (tant contingut com recursos) realment molt millor del que esperava. Ja que la comparaves en el Fòrum, és molt superior en aquest aspecte, però molt. Ah, i Saragossa podrà no ser cosmopolita però a mi em sembla acollidora i molt maca. El millor de l'expo la gent que hi treballa, els manyos són l'òstia de macos.

10:10 a. m.  
Blogger Oriol Lladó said...

Cal dir, Li, que la majoria de gent -jo mateix-, primer anàvem a l'hotel a deixar les coses. I el meu hotel estava a vint minuts... en cotxe!

Saragossa és acollidora i maca, si. Continguts superiors a Saragossa que a Barcelona 2004? No ho sé, em sembla que no és la mateixa magnitud, dimensió... ni tan sols la mateixa divisió. Però vaja, anem-ne parlant.

10:32 a. m.  
Blogger Li said...

Uri.... que jo vaig treballar al Fòrum els 5 mesos, i vaig tenir temps de re i re i recórrer instal.lacions museogràfiques... L'única que valia la pena pel que fa als continguts era Habitar el món. Tranquil.lament podies entrar i sortir del Fòrum sense haver aprés absolutament res...Això a la expo de Saragossa no passa!! De totes formes, la gent que ha fet les expos no només son catalans (per la teva tranquil.litat :-p) sinó que van treballar majoritàriament al Fòrum. Supose que la diferència cabdal és que ara el tema era molt més clar, però realment no hi ha color!!! Anem parlant, anem ;-)

12:54 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Hola Oriol,
de què vas parlar a Saragossa?
Jo vaig intentar convèncer al Jordi que ens hi enviés... però sembla que no va colar,

salut! i bon estiu

10:35 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home