Fes-te la campanya tu mateix
'Green my apple, Steve'. Aquest és un dels lemes d'una singular campanya que Greenpeace ha posat en marxa per pressionar l'empresa informàtica Apple a prendre polítiques ambientals més ambicioses. La campanya posa l'accent en l'ús de materials de fabricació que contenen substàncies tòxiques i en la gestió dels ordinadors vells. Aspectes en els quals Apple, una companyia líder en coneixement de marca, innovació i satisfacció de l'usuari, es situa per sota altres companyies pretesament més grises o convencionals. Greenpeace, com Apple, disposa d'una fabulosa empatia, que converteix les seves campanyes en èxits de comunicació quasi a l'instant. Greenpeace, conscient, que no se les havia amb un 'rival' qualsevol ha afinat la imaginació. Res d'encadenar-se davant la seu de la companyia a Cupertino, Califòrnia; res de bloquejar la sortida de vaixells carregats amb flamants ipods d'algun port a la Xina... Aquesta batalla té lloc en una altra banda, en la banda de la creativitat, en la banda d'Apple. És aquí on, valoren els conservacionistes, volen i poden aconseguir més ressò, ja que 'ataca' un dels punts forts de la imatge d'Apple. [Llegiu la resta de l'article aquí]
Etiquetes de comentaris: medi, Sostenible
0 Comments:
Publica un comentari a l'entrada
<< Home