dissabte, de febrer 16, 2008

It all started with a chair

Surto del cine i amb el mòbil em veig empès a enviar un post al meu nanoblog: 'Mai oblidarem la Juno d'Ellen Page. Que li donin un Oscar ja!', escric. I ho repeteixo ara al bloc. Mai oblidarem la Juno d'Ellen Page, que converteix una espavilada teenager nordamericana embarassada en un àngel divertit i intel·ligent, que així haurien de ser tots els àngels. El cartell de la versió espanyola juga a fer-nos creure que ens trobem davant d'una mena de remake de 'Porky's'. Bé, si, és una opció, perquè no? Però n'hi ha molt més... Descobriu què s'amaga darrera la capritxosa primera frase de la pel·lícula: 'tot va començar amb una cadira...'

Etiquetes de comentaris:

3 Comments:

Blogger CARLES ARMENGOL said...

Ellen Page és una actriu molt intel·ligent i intuitiva. Ho va demostrar a HARD CANDY, que suposo que ja has vit, però també caldria que la veiessis a un film que -tard o d'hora, o bé aprofitant l'èxit dels òscars- potser s'acaba estrenant en el nostre país: AN AMERICAN CRIME. Una peli que es va poder veure a Sitges i que li regala un rol molt diferent, junt a la també fantàstica Catherine Keener.

5:49 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Ostres, doncs mira que tinc ganes de veure-la, i ara en tinc més!
Em va encantar la seva actuació a "Hard Candy" :)

12:11 a. m.  
Blogger Sílvie said...

Hard Candy massa passada de voltes.
I sí, Juno: una meravella.

12:28 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home